Google Search

Wanneer mensen iets zoeken, is Google vaak hun eerste stop. Advertenties worden weergegeven op Google wanneer gebruikers zoeken naar producten of diensten. Dit geldt zowel voor desktop als mobiele zoekopdrachten, waardoor de advertenties waardevolle klanten kunnen aantrekken. Als ’s werelds grootste zoekmachine trekt Google meer dan 246 miljoen unieke bezoekers per dag aan, wat zich vertaalt naar ongeveer 3,5 miljard dagelijkse interacties. De kans is dus groot dat jouw potentiële doelgroep regelmatig zoekopdrachten op Google uitvoert om antwoorden op hun vragen te vinden. Ze zijn actief op zoek naar oplossingen voor hun problemen, en wellicht kun jij deze oplossingen bieden.

More Life Marketing is in staat u te helpen uw zichtbaarheid in de zoekresultaten van Google te vergroten door de juiste zoektermen, budgetten, advertenties en doelgroepen te selecteren.

More Life Marketing kan u ondersteunen bij een grondig zoekwoordenonderzoek om te begrijpen waar uw doelgroep naar zoekt en hoe u zich verhoudt tot de concurrentie. We analyseren zoekwoorden op gebruiksfrequentie, conversieperspectief, klikfrequentie, concurrentiepositie en gedragsperspectief om u te helpen uw online aanwezigheid te verbeteren.

Bij het uitvoeren van zoekwoordenonderzoek houdt More Life Marketing rekening met zowel uw doelgroep als de doelen die u wilt behalen. Er wordt ondersteuning aangeboden bij het verbeteren van uw vindbaarheid in Google Search door de juiste zoektermen, budgetten, advertenties en doelgroepen te selecteren.