Voor B2B-adverteerders biedt het de gelegenheid om te adverteren via een veilingmodel op basis van kosten per klik (CPC). De uitgebreide targetingmogelijkheden maken dit platform onontbeerlijk in een B2B-strategie.
Adverteren op LinkedIn biedt uitgebreide targetingmogelijkheden, de mogelijkheid om alleen te betalen voor resultaten, is zeer geschikt voor personeelswerving, B2B-campagnes en zakelijke dienstverlening. Het vergroot het aantal volgers van uw bedrijfspagina, ondersteunt andere online kanalen, biedt toegang tot een uitgebreid zakelijk netwerk, en stelt u in staat om relevant, specifiek en doelgericht te adverteren.
Op LinkedIn heeft u de mogelijkheid om organische berichten in de feed te plaatsen, zichtbaar voor de volgers van uw bedrijfspagina. Als u een nieuwe doelgroep wilt aanspreken, kunt u ook gebruikmaken van de betaalde opties binnen de diverse targetingmogelijkheden van LinkedIn. Denk hierbij aan specifieke jaren ervaring, functietitels of opleidingsniveaus.
LinkedIn is een essentieel platform voor vacaturemarketing. Hier kunt u de doelgroep niet alleen actief benaderen, maar kunnen gebruikers ook zelf op zoek gaan naar vacatures. Naast de LinkedIn home feed kunt u uw vacatures plaatsen in de specifieke vacaturefeed van LinkedIn: https://www.linkedin.com/jobs/. Binnen deze mogelijkheid kunnen gebruikers solliciteren via LinkedIn of rechtstreeks naar uw eigen website worden geleid. Bovendien kunnen screeningsvragen worden toegevoegd om de kwaliteit van sollicitaties te waarborgen.
More Life Marketing heeft expertise in LinkedIn-adverteren en beschikt over uitgebreide ervaring in het opzetten en optimaliseren van LinkedIn-campagnes en -pagina’s. More Life Marketing is in staat om hoogwaardige campagnes te creëren en resultaatgericht te opereren.